Jak podkręcić głos, żeby nawet przeciętny muzyk brzmiał ciekawie? Autotune! Ten photoshop dla głosu uwodzi kolejne pokolenia muzyków: od Cher, po Young Leosię. Ale jak to wszystko się zaczęło i czy możemy mówić o autotune’owej rewolucji? Przedstawiamy wyjątkową serię.