Marseille mon amour
W Marsylii zaczyna się lato miłości. Wybucha ona pomiędzy Inès, która wróciła do swojego rodzinnego miasta, i Slimane’em, dla którego Marsylia jest centrum wszechświata. Ich losy splatają się niespodziewanie podczas walki o pobliskie boiska do koszykówki.