Time Warp 2025
Dzięki najwyższej jakości systemom dźwiękowym i efektom wizualnym, najlepszym międzynarodowym i undergroundowym DJ-om, Time Warp jest flagowym wydarzeniem techno. Przygotuj się na oszałamiające doznania dźwiękowe.