Jest uważany za jednego z największych - jeśli nie największego - kompozytora w historii muzyki. Johann Sebastian Bach to waga ciężka ery klasycznej. Jego epokowy dorobek obejmuje ponad 1000 kompozycji, z których większość pochodzi z czasów, gdy był kantorem kościoła św. Tomasza w Lipsku. Odkryj z nami prawdziwą klasykę, takie jak Pasja według św. Mateusza czy Koncerty brandenburskie.