Co wolisz...
Shaï, Djeneba, Aladi i Ismaël mają po 16 lat, dorastali wspólnie w blokach wokół paryskiego Place des Fêtes. Wspólnie spędzają całe dni i grają w swoją ulubioną grę „Co wolisz”. Shaï i Djeneba po raz pierwszy w swoim życiu będą w innych szkołach. Równowaga w paczce zostaje zachwiana.