Zürich Street Parade 2025
Trwa 32. Zurich Street Parade. To celebracja miłości do muzyki elektronicznej, która jednoczy kultury i narody. Wydarzenie jest świętem muzyki i tolerancji, symbolizuje otwartość, akceptację i solidarność, oraz jest wyrazem wolności. Organizatorzy skompletowali po raz kolejny wspaniały skład DJ-ów o międzynarodowej renomie i nowych talentów, reprezentujących różne style muzyki elektronicznej, którzy reprezentują różne oblicza muzyki elektronicznej - od hipnotyzującego techno po napędzający house. Będzie wszystko! Na ARTE relacjonujemy na żywo fetę!