Jak pies podbił swiat (2/2)
Łyse lub kudłate, duże lub miniaturowe, kanapowe lub zaprzęgowe – na Ziemi żyje dziś ponad miliard psów. Jednak kilkadziesiąt tysięcy lat temu, zanim wyhodował go człowiek, pies nie istniał w przyrodzie. Do jakiego stopnia dzisiejsze psy przypominają swoich przodków – wilki? I jak wychodzi nam komunikacja międzygatunkowa?