La vârsta de 16 ani, Max, plin de vise, pornește într-un program de schimb la un liceu din Oklahoma. Un an pe care îl documentează cu GoPro-ul său. Multe s-au schimbat de atunci. La începutul celui de-al doilea mandat al lui Trump, Max pornește în căutarea prietenilor săi din adolescență pentru a înțelege ce dezvăluie viața lor despre evoluția societății americane.