Cinematografia spaniolă
Opt filme care oferă o panoramă a cinematografiei spaniole din anii 1980 până în anii 2000, de la Carlos Saura ("Nuntă însângerată") la Alex de la Iglesia ("Comunitatea"), de la Pedro Almodóvar ("Matador") la Alberto Rodriguez ("7 fecioare").