DJ Mehdi: Made in France
Compozitor autodidact și producător vizionar, DJ Mehdi a fost primul artist francez care a reunit două universuri atunci opuse: rap și electro. La 14 de ani după moartea sa, prietenul său din copilărie și realizatorul Thibaut de Longeville dezvăluie rolul acestui artist în emergența unor scene muzicale recunoscute la nivel internațional. Seria a câștigat premiul pentru cea mai bună creație audiovizuală la Victoires de la Musique 2025.