În Iran, revolta a fost curmată într-un mod sângeros. După comercianți, care protestau împotriva devalorizării monedei, studenții s-au alăturat protestelor, care s-au extins în restul țării în primele zile ale lunii ianuarie 2026. Regimul a reprimat brutal protestele. Potrivit mai multor ONG-uri, cel puțin 60.000 de manifestanți ar fi fost uciși. Este vorba de cea mai mare mișcare de contestare împotriva conducătorilor Republicii Islamice din 2022.