Prin povești amuzante, excentrice și îndrăznețe, "Dragostea la prima notificare" prezintă noile moduri de seducție din secolul 21, cât și bulversarea care are loc în lumea întâlnirilor, orchestrată acum de algoritmi. Seria este adaptată după rubrica "Tinder Surprise" a lui Renée Greusard pentru revista franceză L'Obs.