Anna Netrebko i Yusif Eyvazov śpiewają Czajkowskiego
100. edycja Festiwalu w Salzburgu odbyła się w sierpniu 2020 r. - mimo pandemii - pod sztandarem romantyzmu. Łotewska mezzosopranistka Elina Garanca znakomicie zinterpretowała "Wesendonck Lieder" Wagnera z Orkiestrą Filharmonii Wiedeńskiej pod dyrekcją Christiana Thielemanna. Program wzbogaca recital peruwiańskiego tenora Juana Diego Flóreza z towarzyszeniem pianisty Vincenzo Scalera.