Marius i Jeannette
Mistrzowski film Roberta Guédiguiana. Jeannette samotnie wychowuje dwójkę dzieci i próbuje je utrzymać ze skromnej pensji kasjerki. Pewnego dnia młoda kobieta postanawia wspiąć się po ścianie opuszczonej fabryki z zamiarem kradzieży puszek z farbą, aby wyremontować swój dom. Zauważa ją ochroniarz Marius i dochodzi między nimi do piekielnej kłótni. Ale wkrótce złość zamienia się w fascynację.