Jurnalist
Spania, adesea dată exemplu pentru politicile de egalitate de gen implementate, se confruntă, ca majoritatea țărilor europene, cu un val de mișcări de respingere a feminismului, în special în rândul tinerilor. Cum se explică acest paradox?