42: răspunsul la aproape orice
Unul dintre scenariile posibile pentru sfârșitul universului este „Big freeze” - Marea înghețare, adică o expansiune continuă cuplată cu o răcire lentă în timpul căreia toată materia s-ar destrăma. Dar sunt posibile și alte scenarii, cum ar fi un „Big crunch” - Marele colaps. Sau cel al unui univers care se extinde atât de rapid încât sfârșește prin a fi sfâșiat de forțe tot mai violente: „Big rip” - Marea ruptură.