Reportaj 360° - Ciobănescul caucazian, pasiunea unui călugărReportaj 360°
Delta Dunării este unul dintre ultimele refugii pentru pelicani din Europa. Vânate și amenințate cu exterminarea, aceste păsări vorace erau considerate în timpul regimului comunist drept dușmani naturali ai pescuitului industrial. De atunci, populația lor s-a refăcut, în special datorită zonelor protejate.