Pałace nocy
Każda metropolia ma swój "Pałac nocy", miejsce, w którym życie toczy się cały czas, symbol nocnego życia. To także symbole miejskich aspiracji, tajemnic i marzeń. Poznajcie kilka najsłynniejszych.