Change by Design
Przedmioty, które nas otaczają mają krótkie życie. Czy to krzesło, kurtka, czy telefon – zazwyczaj żegnamy się z nimi po maximum 2 latach. Ale można inaczej! Poznajcie osoby projektujące trwałe produkty, które będą z nami długo i nie obciążą natury.