Wkrótce
Po raz 34. Międzynarodowy Festiwal Muzyki Sakralnej (FIAS) zaprasza obiecujące talenty i uznanych muzyków do najbardziej imponujących miejsc w Madrycie. W centrum uwagi znajduje się muzyka z XVI, XVII i XVIII w., a także hiszpańscy i międzynarodowi artyści, którzy wprowadzą stolicę w inną epokę. Od uznanej na całym świecie sopranistki Any Vieiry Leite po zespół instrumentalny El Gran Teatro del Mundo - ARTE Concert będzie towarzyszyć tym wyjątkowym momentom iście barokowego spektaklu.