Muzyka współczesna
Po II wojnie światowej muzyka przeszła prawdziwą przemianę, kompozytorzy odkrywali nowe sposoby ekspresji na tle rewolucji technologicznej. Na naszej playliście znajdziecie prawdziwą powojenną awangardę - od minimalizmu à la Steve Reich po tintinnabulizm à la Arvo Pärt. Poznaj dzieła, które współbrzmią z dzisiejszym światem i kształtują muzykę jutra.