Orkiestra Symfoniczna Radia Fińskiego
Orkiestra Symfoniczna Fińskiego Radia pod batutą Duncana Warda i Nicholasa Collona prezentuje w Helsinkach utwory z różnych epok. Muzyczna epopeja, która rozciąga się od masońskiej opery Mozarta, przez romantyzm Mendelssohna, po największych fińskich kompozytorów (Sibleiusa, Lindberga i Salonena, a także minimalistyczną muzykę Arvo Pärta).