splash!
Najważniejszy festiwal hip-hopowy w Niemczech powraca na ARTE Concert! W mieście żelaza - Ferropolis - spotykają się nowe talenty i prawdziwe gwiazdy hip-hopu i raggae, które kształtowały - i wciąż kształtują - DNA splash!. Legendarna impreza hip-hopowa i jedna z najlepszych społeczności na świecie.