Wyspy Kanaryjskie
U wybrzeży Afryki wynurzyło się z oceanu siedem wysp, ukształtowanych przez miliony lat aktywności wulkanicznej. Wspaniałe Wyspy Kanaryjskie to królestwo natury i różnorodności. Zapraszamy Was w podróż – od czarnej od lawy na Lanzarote, po zieloną La Gomerę – by lepiej poznać ten wyjątkowy archipelag.