Picasso
Zbiór programów i dokumentów o Pablu Picasso z okazji 50. rocznicy jego śmierci. Celem nie jest oddanie kolejnego hołdu niezaprzeczalnemu geniuszowi, ale zagłębienie się w artystę i człowieka stojącego za dziełem.