Światowe Forum Ekonomiczne 2023
24 lutego rosyjskie siły zbrojne zaatakowały Ukrainę. Codziennie śledzimy przebieg wojny i dostarczamy dodatkowe informacje w postaci specjalnych analiz, reportaży i filmów dokumentalnych.