Stalin
Przez długi czas Józef Stalin, który rządził Związkiem Radzieckim żelazną ręką, był uważany za nieśmiertelnego. 1 marca 1953 roku w swojej daczy przechodzi wylew i cudem unika śmierci. Rozpoczyna się walka o jego następcę. Przy pomocy animacji i archiwalnych zdjęć seria ta bierze pod lupę rządy Stalina, jego karierę oraz okrucieństwa, których się dopuścił.