Jak chcemy kochać?
Inspiruje, niszczy, czyni nas nieskończenie szczęśliwymi i śmiertelnie smutnymi: miłość to potężna emocja. A jednak z trudem udaje nam się ją w pełni zrozumieć. Czy istnieje idealna forma miłości? W "Jak chcemy kochać?" zakochani i eksperci szukają odpowiedzi na wielkie pytania miłości.