Hawaje: Zrodzone z Ognia
Zagubiony wśród wód Pacyfiku Archipelag Hawajski jest najbardziej odizolowanym miejscem na świecie. Jest też świątynią różnorodności. Wyruszamy na spotkanie hawajskiej przyrody i kultury – od dziczy Molokai, przez rajskie plaże Oahu, po aktywne wulkany Big Island.