Mama
Ukraina, rok 2014. Pewna matka (Olesya Zhurakivska) dowiaduje się, że jej syn trafił do niewoli w Donbasie. Wyrusza w niebezpieczną podróż, żeby go odnaleźć. Poruszający serial, który podchodzi do instynktu macierzyńskiego z uniwersalnej perspektywy.