Podróż wokół Morza Śródziemnego
Morze Śródziemne było w przeszłości bardzo ważnym szlakiem handlowym. Dziś to raczej granica między Europą a Afryką i scena, na której rozgrywają się dramaty migrantów. Czy mamy jeszcze wspólną historię? Co łączy różne kultury? By znaleźć odpowiedzi na te pytania zabieramy Was w podróż u wybrzeży Afryki, Europy i Lewantu.