Generation Africa
25 dokumentów zrealizowanych przez filmowców z 16 krajów afrykańskich. Niezliczone historie ludzi, którzy migrują, marzą o karierze, chcą zmieniać świat i borykają się z problemami. I jedno przesłanie: zapomnijcie o stereotypach, otwórzcie oczy na prawdziwą Afrykę.