Rzemieślnicy dobrego chleba
Chleb to esencja codzienności. Dlatego tak ważne jest, by dobrze smakował. Od Danii po Gruzję wyruszamy na spotkanie ludzi, którzy wypiekaniu chleba postanowili poświęcić swoje życie. Poznajemy tajniki ich kunsztu i przyglądamy się pasji, która popycha ich do poszukiwania zakwasu idealnego, czy używania pszenicy przodków.