Krótkometrażowa podróż po Europie
Wybór filmów krótkometrażowych nagrodzonych przez europejskie akademie filmowe. Cezar we Francji; Lola w Niemczech; Magritte w Belgii; Donatello we Włoszech... Nagrodzone filmy krótkometrażowe są dostępne w 6 językach od 9 maja z okazji Dnia Europy.