Toxic Tour
Toxic Tour to seria, która powstała z niezdrowej fascynacji skażonymi terenami. Dzięki niej odkryjecie zabójcze piękno radioaktywnych krain, czar trujących jezior i poprzemysłowe ciekawostki krajobrazowe, które są zabójcami dla środowiska.