Kung fu Révolution(s)
We współczesnej sztuce (kino, kreskówki, aż po mangę i hip-hop) nawet dyscypliny walki znajdują odpowiednią reprezentację. W tym krótkim serialu dokumentalnym oddajemy hołd tradycji przodków Kung Fu. Przekazywana z pokolenia na pokolenie, stała się zarówno fenomenem popu, jak i narzędziem protestów.