Kobiety arabskiej wiosny
Dziesięć lat temu były jedną z twarzy arabskiej wiosny. Jaka jest obecnie sytuacja kobiet w tych krajach? Jak wygląda ich codzienność? O czym marzą? Ta seria zabiera nas na spotkanie z kobietami z Tunezji, Maroka, Egiptu, Libanu, Syrii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich.