Czy demokracja to jedyna droga?
Zarządzanie kryzysem epidemicznym, przyjmowanie uchodźców, relacje z postaciami takimi jak Trump, Orbán, Putin czy Łukaszenko: polityka w Europie jest pod ciągłą presją. W jakim stopniu nasze procesy demokratyczne są reprezentatywne, a przede wszystkim stabilne w obliczu tych wyzwań? Na jakim poziomie musimy działać? Czy dzięki Internetowi i mediom społecznościowym demokracja może stać się bardziej „demokratyczna” ze względu na swój partycypacyjny charakter – czy też te technologie przynoszą wręcz odwrotny skutek?