10 lat arabskiej wiosny
17 grudnia 2010 r. Młody Tunezyjczyk Mohamed Buazizi wysadził się w powietrze w Sidi Bouzid: jego ciało w ogniu zapaliło lont w całym świecie arabskim. Powstania ludowe w Tunezji, Egipcie, Jemenie, Bahrajnie, Libii i Syrii, jeden po drugim, niosły powiew wolności, nadziei i zmian. Dziesięć lat później podsumowujemy rewolucje, które poruszyły świat.