Polityka i społeczeństwo
Po narastających zarzutach oszustwa w ostatnich wyborach prezydenckich, które przyniosły miażdżące zwycięstwo prezydentowi Aleksandrowi Łukaszence, w Białorusi nasilają się protesty. Tysiące protestujących co tydzień wychodzą na ulice, domagając się nowych wyborów. Nasza korespondentka w Mińsku, Kseniya Halubovich, opowiada nam o tym w tym vlogu.