Wybory prezydenckie w USA 2020
Przyglądamy się wyzwaniom związanym z wyborami prezydenckimi w Stanach Zjednoczonych, które miały miejsce 3 listopada 2020 r."Build back better" głosił Joe Biden stojący na czele Demokratów, a jego republikański rywal Donald Trump powtarzał slogan z 2016 roku „Keep America Great”. W jakiej kondycji nowy prezydent przejmie zarządzanie Stanami Zjednoczonymi?