Gdybyś był Chińczykiem
Wyobrażasz sobie życie bez takich serwisów jak Google, Facebook, YouTube czy Twitter? Gdybyś był Chińczykiem musiałbyś nauczyć się żyć bez nich. A czasami nawet nie zauważyłbyś ich braku ! Chiński reżim zbudował bowiem własne internetowe serwisy. Jak jest zorganizowany „chiński Internet”?