Kandydaci do Komisji Europejskiej
Z okazji wyborów europejskich, które odbędą się dniach 23–26 maja 2019 roku, przedstawiamy Wam wywiady z liderami europejskich grup politycznych – głównymi kandydatami na stanowisko komisarza europejskiego. Wywiady zostały przeprowadzone przez ARTE we współpracy z europejską stroną informacyjną politico.eu.