Zapomniani
Seria „Zapomniani” opowiada o niesamowitych, ale autentycznych losach mało znanych postaci. Ich losy dają wgląd w wielkie, dramatyczne wydarzenia w historii świata. Fascynujące historie z czterech zakątków świata, z których każda przenosi nas do rzeczywistości minionej epoki.