Royal Opera House
Royal Opera House w londyńskiej dzielnicy Covent Garden to jedna z najważniejszych oper na świecie. Tutaj odbyły się prapremiery oper Ariodante i Alciny Händla. Dziś pracują tutaj wiodący kompozytorzy operowi naszych czasów, tacy jak: Harrison Birtwistle, George Benjamin i Thomas Adès.