Holenderska Opera Narodowa
Teatr Muziektheater jest malowniczo położony przy brzegu rzeki Amstel – w sercu Amsterdamu. Budynek, który zaprojektował architekt Cees Dam, został otwarty w 1986 roku i mieści operę narodową i balet narodowy. Holenderska Opera Narodowa słynie z ambitnych, światowej klasy produkcji teatru muzycznego i różnorodnych, innowacyjnych inscenizacji.