Wexford Festival Opera
Festiwal operowy, który nie ma równych sobie. Wexford to miasteczko położone dwie godziny samochodem od Dublina. Rokrocznie, w październiku, tłumy ludzi wypełniają ulice, restauracje i puby tego miasteczka, kiedy świat opery czeka na festiwal w Wexfordzie. Festiwal warto zobaczyć, ponieważ wystawiane są tu opery niewchodzące w skład repertuarów standardowych.