Opéra national du Rhin
Jedna instytucja w trzech miastach. Opera Narodowa nad Renem wystawia w trzech miastach w Alzacji: w Sztrasburgu, Colmar i Mülhausen. W niemiecko-francusko-szwajcarskim trójstyku opera przekonuje międzynarodowym repertuarem, nadzwyczajnymi produkcjami i szerokim horyzontem artystycznym.