Fińska Opera Narodowa
Fińska Opera Narodowa została założona w 1911 roku jako opera miasta Helsinki. Dzisiaj jest siedzibą państwowego baletu i opery w Finlandii. Co najmniej raz w roku opera wystawia światową premierę fińskiego dzieła. Dzięki transmisjom telewizyjnym i transmisjom strumieniowym na duża skalę opera dociera do widzów w całym kraju i na świecie.