"Wiedza Cię ocali" to przezabawna seria dla ciekawskich, w której Profesor Mądrala demistyfikuje naukę poprzez praktykę, popularyzując wielkie i małe zagadki naukowe ludzkości. Animowana seria „trash-naukowa” pełna czarnego humoru.